Tuesday 20 June 2017

املاک اندیشه

شهرک اندیشه امروزه توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین ساکنان شهر تهران پیدا کند زیرا شهرک اندیشه بعنوان یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهرک های تازه ساخت و جدید اطراف تهران در نظر گرفته میشود.از لحاظ موقعیت جغرافیایی و مکانی اندیشه از جمله مکان های نزدیک به تهران میباشد که حدود سی کیلومتر از تهران فاصله دارد که این امر موجب شده است تا افراد برای سکونت به این شهرک کوچ کنند.امکانات شهرک اندیشه بسیار نوین میباشد و دارای پاساژها و مراکز خرید متعددی نیز میباشد که موجب جلب توجه همگان قرار گرفته است اما نکته مهم اینجاست که اندیشه دارای چه نوع امکاناتی و چه تعدادی است؟در واقع هر امکاناتی را که شما مد نظر خود دارید میتوانید در اندیشه بیابید و به عبارت دیگر نیازی نیست که برای مثال جهت درمان و مداوا به شهرک های همجوار و یا خود تهران مراجعه کنید پزشکان متخصص با سابقه و ماهری در ساختمان های پزشکان شهرک اندیشه در حال فعالیت هستند.
شهرک اندیشه به فاز های مختلفی تقسیم میشود که از جمله آنها میتوان یه فاز 1 تا 5 اشاره کرد فاز 6 اندیشه هم متعلق به مسکن مهر میباشد. در واقع از جمله مهمترین بخش های شهرک جدید اندیشه فاز یک و فاز 3 میباشد اگر بدنبال یک زندگی آرام همراه با آرامش هستید فاز سه میتواند گزینه مناسبی در جهت زندگی باشد اما اگر قصد ایجاد کسب و کار و کاسبی هستید فاز یک اندیشه میتواند گزینه ای ویژه برای شما باشد.فاز یک اندیشه از جمله پرجمعیت ترین و شلوغ ترین بخش های این شهرک میباشد و از جمعیت بالایی برخوردار میباشد.
اما شما در جهت زندگی در اندیشه باید اقدام به خرید و یا اجاره آپارتمان در اندیشه کنید اگر قصد خرید ملک در اندیشه دارید میتوانید به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای املاک ملکینه بهره مند شوید. همچنین آپارتمان در اندیشه از جمله آیتم های ویژه املاک اندیشه  میباشد.

No comments:

Post a Comment